نیما کرمی در نشست خبری سومین نمایشگاه «رصتا» مطرح کرد؛

آزمون بزرگ اجرا در نمایشگاه «رصتا»، فرصتی برای کشف استعدادهای مجری‌گری 

مدیر کانون مجریان رسانه‌های دیداری گفت: آزمون بزرگ اجرا در نمایشگاه «رصتا»، فرصتی برای کشف استعدادهای مجری‌گری است.
مدیر کانون مجریان رسانه‌های دیداری گفت: آزمون بزرگ اجرا در نمایشگاه «رصتا»، فرصتی برای کشف استعدادهای مجری‌گری است.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۷۸

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، نیما کرمی مدیر کانون مجریان رسانه‌های دیداری در خصوص حضور  در سومین نمایشگاه رصتا گفت: در مدت دو سال اخذ مجوز کانون، امسال فکر کردیم  که وقت و فرصت حضور در این نمایشگاه است و با برنامه‌های مختلف در این رویداد حاضر شدیم. 

وی ادامه داد: در مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه تست بزرگ اجرا را داریم که با حضور مجریان حرفه‌ای کشور در  تیم داوری سعی داریم تا از افراد مستعدی که در این حوزه حرفی برای گفتن دارند، تست مجری‌گری بگیریم و در آینده از توانمندی‌های آنان در اجراهای مختلف بهره‌مند شویم.

او به طرح حراجیده اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه خیلی از مجریان ما صاحب ایده هستند، در نظر داریم تا یک مسیر سریع و بدون واسطه را در حراجیده برای به مرحله اجرا رسیدن این ایده‌ها دنبال کنیم.

کرمی در پایان خاطر نشان کرد: در روز آخر نمایشگاه هم با همکاری با غرفه تلوبیون اولین مجری هوش مصنوعی ایران رونمایی می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است. مجری هوش مصنوعی، یک مجری است که به شکل من ایجاد می‌شود و با اطلاعات وارد شده، می‌تواند اجرا کند البته خطرناک است و باید هدایت‌گری ایجاد کنیم و تا از لحاظ برندینگ به کسی ضربه نخورد.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها